xoxSIM.com , sebelum beli, baca dulu

Assalamualaikum dan Salam Sajahtera buat semua.

1. xoxSIM.com ; ialah laman jualan simkad baharu . 100% sim yang dijual di laman ini , belum daftar lagi. Dalam laman ini , ada hampir 55% sim onexox , dan baki 45% sim dari pelbagai telco lain..

2.
Anda PENGGUNA @ USER , dan anda berminat , beli SIM yang terdapat dalam senarai kami , anda boleh beli SIM , dan buat PENDAFTARAN (pilih 1 dari 3 jenis pendaftaran yang ada) :-

(Harga SiM RM10 tertakluk pilihan 2.1 sahaja ~ iaitu daftar sim bersama : plan BLACK B89 @ 25GB + unlimited call + 200 sms , atau plan BLACK B89DB @ 100GB + unlimited call + 200 sms),

2.1 Plan BLACK B89 / B89DB ~ harga sim RM10 + bayaran bulanan RM95 (RM89 + 6% sst dibundarkan) = RM105 , dibayar awal semasa pendaftaran (paid upfront) , minima untuk 1 bulan atau lebih. T
erdapat juga pilihan pendaftaran untuk plan BLACK lain (dengan pengiraan bayaran upfront yang lain) , iaitu plan B59, B59DB, B39 dan B10.

atau;

2.2 Plan PREPAID sahaja ~ iaitu beli dan daftar sim sahaja , tanpa membuat sebarang TopUp dan/atau membeli sebarang pakej Add On tambahan. Sebaik berjaya daftar , baki dalam sim ada RM5 dan validity 1 bulan.

atau;

2.3 Plan PREPAID beserta dengan pilihan Add On 2 tahun 4 bulan tempoh sah tambahan PERCUMA ~ iaitu (1st) beli dan daftar sim , (2nd) kemudian buat tambah nilai RM30 atau RM50 , (3rd) seterusnya beli 1 dari 5 pakej WELCOME DEAL (WD) come with FREE 28 months validity yang ada.

3. Pendaftaran USER hanya melalui SELF REGISTRATION via smartphone USER sendiri.

▪️ HANYA USER
Warganegara Malaysia dengan IC Biru & HAD UMUR berikut : 12 tahun ke atas , dibenarkan untuk daftar PREPAID , atau 18 tahun ke atas , dibenarkan untuk daftar BLACK.

▪️
USER perlu download apps XOX BLACK dari Google Play atau Apple Apps Store , untuk membuat pendaftaran sendiri , secara atas talian , selepas membeli simkad dari kami.


▪️ Panduan bentuk Video + PDF Manual akan diberikan untuk bantu USER buat pendaftaran..

4.
Anda DEALER , dan user anda berminat dengan SIM dalam listing kami , anda boleh beli SIM dari kami untuk daftar user anda dibawah rangkaian anda sendiri. Ada caj "upah kerja" bermula dari RM10 ke atas, kepada harga user yang tertera dalam web.

5.
UPAH KERJA adalah sebahagian dari kos "overhead", yang perlu kami bayar setiap bulan untuk sedia dan selenggara "listing" nombor dalam laman web kami; dalam BANTU anda memiliki sim yang anda atau user anda cari.


6.
Kos KURIER (pembungkusan, cetak slip, runner) ialah RM10 ke Semenanjung dan RM15 ke Sabah atau Sarawak. Jika anda nak jimatkan masa dan kos kurier, boleh buat SRP (Sim Gantian).

7. TIADA Option Pos Biasa atau Pos Ekspress (melainkan kami tawarkan). Kurier yang kami sediakan (disusun mengikut keutamaan) adalah : Poslaju , FLASH ; J&T , DHL , atau Pos Malaysia Flexi Prepaid sahaja.

8. TIADA pilihan Bayar Masa Terima (COD) atau Self Collect (SC).

9. Kami tidak reserve @ lock nombor yang anda minta carikan.

10.
Khidmat Lepas Jualan. Anda mempunyai 14 hari dari tarikh urusniaga untuk membuka pertikaian di Pusat Resolusi kami. Kebiasaannya, 95% kes dapat diselesaikan (refund) dalam masa 1 ke 7 hari bekerja selepas kes di daftarkan ;


contohnya: FULL REFUND jika anda beli sim & belum kurier , dan sim itu ada masalah, tak dapat nak di daftar masuk dalam sistem onesys @ upload sim pack , dalam masa 14 hari dari tarikh pembelian.

Jika sim yang anda beli disertakan dengan tawaran KURIER PERCUMA dan tidak boleh daftar selepas anda terima sim , minima RM10 kos handling akan di caj dan di tolak dari amaun refund.

PAMPASAN RM10 per shipment untuk KURIER BERBAYAR yang lambat anda terima melebihi Lima Belas (15) hari bekerja dari tarikh item di poskan ; atau RM20 per shipment untuk KURIER BERBAYAR yang HILANG (atau tidak terima melebihi 21 hari bekerja) selepas item dipos.

(PERHATIAN! NO REFUND untuk (1) kos handling & kos kurier ; (2) jika beli sim dan sim itu ada masalah, tidak dapat nak daftar, selepas 14 hari dari tarikh pembelian, jadi lepas beli daftar segera ; (3) jika beli sim, kemudian anda tukar fikiran, bukan atas sebab sim tak boleh daftar atau expired, Contohnya , anda nak tukar ke nombor lain , walhal nombor asal yang anda beli itu, tiada masalah, boleh daftar malah tidak expired.)

"You have 14 days from the date of the transaction to open a dispute in the Resolution Center"

Terima kasih kerana membaca

ADMIN
xoxSIM.com
010.8700.711 (whatsapp only)

Komen